sâmbătă, 27 decembrie 2014

New Year's Makeup

  Happy New Year 





 Astăzi o să vă arăt ideea mea pentru machiajul de Revelion, sper să vă fie de folos și să vă placă :)
 Machiajul este unul simplu, ușor de realizat,cu nuanțe de maro si auriu.




 Să începem:




     Am început prin aplicarea primerului de la Essence-I love Stage,apoi am aplicat banda în colțul extern al ochiului.
Am aplicat o nuanță de maro cu pensula de blendind de la Elf în pliu, apoi am pus în colțul exterior o nuanță de maro mai închisă și am amestecat bine ambele culori.
Am aplicat cele două farduri de mai jos în felul următor: pe jumatatea externă a pleoapei un auriu spre bej (cel din stânga), iar pe jumatatea internă am aplicat o nuanță de auriu mai deschisă (dreapta).





























   

  

Am continuat prin aplicarea creionului negru pe linia apei, iar pelinia genelor am aplicat cu pensula de eyeliner de la Elf o nuanță de negru.
Am trasat linia de eyeliner și am aplicat mascara.
     Am iluminat colțul intern și arcada cu o nuanță deschisă,cu puțin sidef.
Am aplicat genele false de la Aura și am aplicat mascara iarași.








Pensulele pe care le-am folosit:










    Am folosit aceleași gene Aura de la DM și același eyeliner de la Rimmel London:





   

  
Sper că ideea mea v-a fost folositoare :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu